h1

Stadion X-lecia i Wietnamskie warzywniaki

14 Grudzień, 2006

Mam nadzieję że tą mapką nie wykończę z jakiegoś powodu Wietnamczyków na Stadionie🙂
Czerwona kropka: Warzywniak
Zielona kropka: Bar

stadion.jpg

Szukając czegoś w tych warzywniakach pamiętajcie że Wietnamczycy słabo rozumieją polską mowę albo celowo udają że nie rozumieją, dlatego też najlepiej jest sobie wydrukować zdjęcia tego czego się szuka i pokazać je podczas negocjacji.

Z uśmiechem na twarzy wspominam sobie jak próbowałem im wytłumaczyć że chcę kupić palnik wok dokładnie taki sam jakiego używają w swoich jadłodajniach. Naprawdę ciężko opisać to gestykulując🙂 ale o dziwo udało się i tak zaczęła się cała przygoda/pasja.

6 uwag

  1. Hmm przypadl mi do gustu twoj blog, milo znalesc kogos o podobnych zainteresowaniach..

    Mam pytanie, czy udalo ci sie taki palnik kupic?
    Regularnie odwiedzam sklepik naprzeciwko PKS`su, i zawsze chcialem kupic tam Woka stalowego, ale nie wieczialem czy uda mi sie go uzyc na swojej kuchence.. a nie wiem czy sama podstawke taka okragla mozna gdzies dokupic. Udalo ci sie kupic ?


  2. „storm” oczywiście swój palnik (Sonarema 8045) kupiłem na Stadionie X-Lecia. Stoi na półce w tym warzywniaku naprzeciwko wejścia do PKS o którym wspominasz. Przeczytaj moje wpisy dotyczące palników i modyfikacji klasycznej kuchenki oraz sposobu na domowe wykonanie pierścienia paleniskowego pod klasyczne półokrągłe woki ze stali węglowej.


  3. a ja polecam szkole gdzie można sie nauczyc jezyka wietnamskiego http://www.kursyjezykowe.waw.pl/


  4. „campari” a czy ty sa(m/a) uczysz się wietnamskiego w tej szkole ???


  5. Świetna robota z mapką – jest na niej kilka punkcików, których nie znałam. Będę musiała to koniecznie nadrobić.


  6. sklepikow przybywa, ostatnio natknelam sie na nowy gdzies w pustej alejce miedzy szczekami, w poblizu tego naprzeciwko PKS-u. A moj ulubiony jest w alejce na lewo od PKS-u, bardzo mily mlodzieniec tam sprzedaje i nie sciemnia, ze nie mowi po polsku



Skomentuj

