h1

Grzyb Małpia Głowa

19 Listopad, 2007

W poprzednim wpisie „Kurczak z brokułami” wspominałem o niezwykłych grzybach jakimi są „małpie głowy”. Postanowiłem zrobić kilka makro fotek abyście mogli sami ocenić tą ciekawostkę kulinarną😉


4 uwag

  1. hej „balcer”, a czy tego grzybka obiera się z włosków przed przyrządzaniem? i jak on smakuje i jak smakuje biały grzyb-gąbka?


  2. „arbil” grzybka zjada się w całości z włoskami🙂
    Oczywiście jak każdy suszony grzybek wymaga odmoczenia w gorącej wodzie przez 30 min.
    Małpia głowa ma delikatny aromat, jeśli się go dobrze nie wyciśnie z wody po odmoczeniu może być lekko gorzki w smaku.
    Jeśli chodzi o grzybka białego to w wersji suchej pachnie octem, a odmoczony nie ma żadnego smaku. Podobnie jak grzybki mun chłonie on sosy z potrawy i ma walory jedynie dekoracyjne.


  3. Balcer, kupiłem te grzyby w Wólce. Jak możesz to podrzuć może jakiś ciekawy przepis w czym można je z pożytkiem skonsumować.


  4. A ja wyrzuciłam całą paczkę tych grzybów do kosza, bo mi zepsuły zupę. Miała bardzo dziwny posmak, szczególnie jak ją zostawiłam na drugi dzień. Czy macie może jakiś sposób na ten ich charakterystyczny posmak?



Skomentuj

